Vrouw laat scheet tijdens operatie en vliegt in brand – Dan wordt het erg akelig.

Iedereen heeft gassen. Sommige mensen zijn er meer discreet over dan anderen. In april 2016 werd een niet nader genoemde vrouw aan haar baarmoederhals geopereerd in het Tokyo University Medical Hospital. Ze zou onder narcose herhaaldelijk winden gelaten hebben – waarop er brand uitbrak. De reden was dat er een wind ontsnapte in de buurt van een medische laser.
Het officiële verslag van het ziekenhuis gaf aan dat de brand ontstond nadat darmgassen van de patiënte interfereerden met de straling van de laser. De brand verspreidde zich zelfs naar de chirurgische lakens die de patiënte bedekten. Ze liep brandwonden op aan haar benen, middel en onderlichaam.

De vrouw herstelde echter volledig. Gelukkig waren er geen andere ontvlambare producten in de buurt. Omdat de apparatuur goed werkte, is de scheet de enige logische verklaring voor de brand.
Bekijk de video hieronder en DEEL dit met je vrienden!